Vzdělávání

Dvacátý seminář UGD: online správa corporate designu

Prosincový seminář pořádaný Unií grafického designu povede Lumír Kajnar, expert na vizuální branding, vytváření brand identity a veškeré propojení designu a komerční komunikace. Akce se koná v Hubu Praha 15. prosince 2011; po skončení přednášky následuje vánoční večírek UGD otevřený každému.

Pozor, akce se nekoná v pondělí, jak bylo dříve avizováno, ale ve čtvrtek!

Seminář Lumír Kajnara představí možnosti online správy a distribuce corporate identity a zmíní výhody i nevýhody existujících řešení. Popíše dostupné funkce i ceny českých i zahraničních online nástrojů a zaměří se také na projekt OpenBrand, na jehož vzniku se významně podílel.

ob

Online manuály existují od devadesátých let, kdy si brandingové agentury a velké korporace nechaly naprogramovat první aplikace na sdílení prvků CI. Jedná o velmi drahé, na míru zpracované databáze. Dnes působí na internetovém trhu univerzální systémy v různých podobách. Často se ovšem jedná o marketingový obal obyčejné úschovny. Na internetu najdete několik takových aplikací (např. brandfm.com nebo brandregard.com). V Česku nabízí svůj systém studio AnfasTouch Branding. OpenBrand.com vyvíjí nástroje speciálně určené pro komplexní práci s logem, barvami, písmem, fotogaleriemi a produkci stovek prvků identity.

Akce se koná 15. prosince 2011 od 19 hodin.

Po skončení semináře vás srdečně zveme na neformální vánoční večírek Unie grafického designu.

pozva

Hub Praha, Drtinova 10, 150 00 Praha 5. Vstupné je 200 Kč, studenti 100 Kč (platí se při vstupu), členové UGD mají vstup zdarma. Prosíme, rezervujte si místo prostřednictvím formuláře, pomůžete nám zajistit dostatečný počet míst k sezení. Účastníci semináře souhlasí s tím, že videozáznam z akce může být zveřejněn.

Seminář pořádají Unie grafického designuHub Praha.

http://prague.the-hub.net/public/spaces.html

http://www.uniegd.cz/seminare

5. 12. 2011 redakce
Sdílet na Twitter   Sdílet na Facebook   Sdílet na Del.icio.us

Komentáře (0)

Vložit komentář