Typo

TYPO 44 s rozmarnou letní obálkou

Obálku letního čísla navrhlo polské studio Noviki. Prohlédněte si také několik ukázek z aktuálních článků. Číslo 44 si můžete koupit ve vybraných obchodech nebo objednat přímo na našem webu.

objednat č. 44 / předplatit

Typo-44-cover

Typo 44 představuje a komentuje práce oceněné na soutěži European Design Awards 2011.

Typo44-p22-23

Richard B. Doubleday se vrací ke knize Jana Tschicholda Typographische Gestaltung (Typografický design) z roku 1935, která navazuje na Tschicholdovu slavnou publikaci Die Neue Typographie (Nová typografii).

Typo44-p28-29

Přečíst si můžete interview s výraznou osobností současného německého grafického designu Fonsem Hickmannem o kýči, přístupu ke studentům a jeho studiu m23.

Typo-44-Hickmann

Potřebujeme nová písma? Na to jsme se zeptali tří úspěšných typografů ze tří kulturně a geograficky odlišných prostředí, kteří vystoupili na letošní konferenci Typo Berlin: Petera Biľaka z Nizozemska, Krise Sowersbyho z Nového Zélandu a Pascala Zoghbiho z Libanonu.

Typo-44-fonts

Na kuléru pak najdete příspěvek Roba Kellera o pozadí vzniku nového korporátního písma automobilky Škoda Auto nebo provokativní esej Jana Solpery o plakátu.

Typo-44-Skoda

Zde najdete podrobný obsah 44. čísla.

4. 8. 2011 redakce
Sdílet na Twitter   Sdílet na Facebook   Sdílet na Del.icio.us

Komentáře (0)

Vložit komentář